Ciekawe hotele w Polsce

Ciekawe hotele w Polsce. Odkrywamy ciekawe miejsca na noclegi w Polsce. Niecodzienne noclegi

• Ciekawe hotele w Polsce

Ciekawe hotele w Polsce | Sea Apartment Gdańsk

W ramach serii Ciekawe hotele w Polsce, postanowiliśmy tym razem odwiedzić i przetestować miejsca w Gdańsku. Mieliśmy okazję przetestować 3 hotele – mieszkanie, hostel oraz właśnie ten loftowy apartament blisko plaży.

• Ciekawe hotele w Polsce | loftowy Apartament Starówka w Toruniu

Ciekawe hotele w Polsce, to chyba nasza ulubiona seria na blogu. Jakiś czas temu wybraliśmy się na weekend do Torunia. Zatrzymaliśmy się w Apartamencie Starówka 2, należącego do sieci Toruńskich Apartamentów, którzy zarządzają aż 45 obiektami w stolicy pierników. Wnętrze – 10/10 Apartament to przerobione mieszkanie w starej kamienicy (swoją drogą wnętrze kamienicy jest bardzo bogato zdobione). Składa się z małego korytarza, łazienki, salonu z aneksem kuchennym i jadalną oraz sypialni (oddzielona od salonu zasłoną). Loftowy wystrój podsycony został czerwoną cegłą i drewnianymi dodatkami. Aneks kuchenny wyposażony został w mikrofalówkę, czajnik, garnki, naczynia i kuchenkę elektryczną, więc ze spokojem możemy ugotować coś ciepłego. W salonie znajduje się rozkładana dwuosobowa kanapa oraz telewizor. W…

• Nocleg w beczkach? | Ciekawe hotele w Polsce

Jako, że kochamy podróże po Polsce tak samo jak poza nią, to stwierdziliśmy, że będziemy się tutaj dzielić także naszymi opiniami dotyczącymi hoteli oraz kempingów. Jestem fanką wyszukiwania ciekawych i niecodziennych noclegów, które jednocześnie są przystępne cenowo. Dzisiaj chcielibyśmy podzielić się pierwszą recenzją, z nowej serii „Ciekawe hotele w Polsce”, czyli na pierwszy rzut nasza relacja z noclegu w beczkach!    W sierpniowy weekend stwierdziliśmy, że zdobędziemy kolejny szczyt z Korony Gór Polski. Postawiliśmy na Ślężę, jednak chcieliśmy połączyć ten wyjazd z wypadem do Wrocławia, który bardzo lubimy. Nocleg rezerwowaliśmy Last Minute na Bookingu, udało nam się znaleźć dość niepowtarzalne miejsce, nocleg w drewnianych beczkach! To bardzo popularny rodzaj noclegu u naszych zachodnich…